Tesco je řetězec supermarketů a obchodů se zastoupením po celém světě. Podle výšky zisku je Tesco druhý největší maloobchod na světě za řetězcem Walmart (USA) a podle výšky obratu je na třetím místě za řetězci Walmart a Carrefour (Francie).

Tento britský lídr trhu v obchodování s potravinami je zastoupený v 12 státech Asie, Evropy a Severní Ameriky. Sortiment zboží je široký a skládá se z potravin, nápojů, zboží pro domácnost a zahradu, oblečení, telefonických a finančních služeb. Při vlastních značkách používám Tesco marketingovou strategii "good, better & best". Zákazník si může vybrat z výrobků vyšší kvality "finest", z produktů standarní kvality a z výrobků segmentu s nízkými cenami "value".

Situace

Kromě obyčejné možnosti nákupu v supermarketech nabízí Tesco v potravinovém segmentu také  donášky domů a servis "click&collect", při kterém si zákazník vybere výrobky na internetu a vyzvedne si je v supermarketu vlasního výběru. Tesco nabízí pro obě odvětví online obchodu široký sortiment  potravin. Když si zákazník vybere doručovací servis, jeho zboží se doručí přímo před dveře v  požadovaném čase. V modelu "clic&collect" si zákazníci zvolí kromě výrobků také čas a místo donášky. V obou online modelech platí stejné ceny jako v supermarketech. Kromě toho existují početné speciální nabídky - každý člověk s internetovým připojením si může využívat výhody, které hovoří ve prospěch nákupu v Tescu.

Tesco

Požadavky

  • Odběrná místa s regulací teploty
  • Lepší využití prostoru s úsporných skladováním
  • Ergonomické vychystávání zboží

Řešení

  • „Individuální přizpůsobené možnosti nákupu ve všech supermarketech Tesca
  • „Optimální využití prostoru
  • „„Výkonnější vychystávání a méně poškozeného zboží díky ergonomicky výhodnějšímu vychystávání
  • Rychlejší servis pro zákazníky, kteří si osobně vyzvednou zboží

Výhody pro zákazníka

  • Spádové regály značky BITO na kusové zboží umožňují obsluze jednoduché vychystávání
  • Policové regály BITO ve skladech pro mražené a čerstvé potraviny